Monday, March 11, 2013
برند؟


بنتون نگو شیرینی فروشی شب عید بگو، ملت مثل مور و ملخ ریخته بودند توی بنتون- البته مغازه اش- من هم رفتم ببینم بنتون بنتون که میگن چیه – بله، من یک بنتون ندیده ام- بعد رفتم تو دیدم اصلا نمیشه تکون خورد. به سختی تا ته مغازه رفتم و دیدم دسته دسته لباسه که از اتاق پرو میاد بیرون، اون ور رو نگاه کردم، دیدم صف صندوق از صف اتاق پرو درازتره.
دوباره برگشتم به سختی خودم را قاطی ملت جا کردم تا بلکه ببینم اینایی که ملت میخرن چیه آخه، رفتم سروقت رگال پالتوها؛ بنتون که میگن اینه؟ سرآستین پالتوئه همچین کرک داده بود که اگه توی یه مغازه دیگه بود فکرمیکردم دست دوئه.
خلاصه اینکه من نمیدونم مردم ما چشمشون به دهن بقیه است؟ دهنشون به چشم بقیه است؟ یا حتی چشمشون به گوش بقیه است؟ - ای بابا شد حواس پنجگانه که- یا کلا چشمهاشون بسته است گوشهاشون بازه؟ یا چی؟ آخه همین جنس اگه توی یک مغازه دیگه بود با نصف قیمت، اینقدر براش صف میکشیدن؟

Labels: ,